تیپ شخصیتی شما چیه؟(به درخواست علی عزیز)
 
the stars are nice
 
 
Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!
پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:تیپ شخصیتی, :: 23:16 ::  نويسنده : هستی

 

 
متولدين 6، 15 و 24 ام اكتبر
متولدين 6، 15 و 24 ام اكتبر تحت سلطه عدد 6 و سياره زهره هستند. ماه اكتبر در قلمروي سياره زهره نيز قرار دارد. بنابراين سياره زهره تأثير دو چنداني روي شما دارد. (نكته: جزئياتي كه در مورد عدد 6 ذكر مي‌شوند به همان اندازه در مورد دو تاريخ ديگر اين گروه نيز صدق مي‌كنند. به علاوه، خصوصيات فردي متولدين 15 و 24 ام به صورت جداگانه بيان مي‌شوند.)
 
 
تاريخ تولد: 6 اكتبر
اگر در 6 ام ماه اكتبر به دنيا آمده‌ايد، خصوصيات و ويژگي‌هاي شما به صورت زير مي‌باشند:
(1) يك هنرمند مادرزادي هستيد؛ به طور طبيعي به هنر و زيبايي گرايش داريد. (2) زيرك و داراي استعداد تجارت هستيد. (3) از بينش بالايي بهره‌مند هستيد كه در زندگي روزمره به درد شما مي‌خورد. (4) شخصيت خوشايندي داريد. (5) به خاطر شيوه جذاب گفتگو كردن، ديگران را جذب خود مي‌كنيد. (6) ديگران براي درك شما و همچنين احساسات و نظراتتان، بايد عقايد سنتي خود در مورد اخلاقيات و آداب و رسوم اجتماعي را كنار بگذارند. (7) به توانايي‌هاي خود ايمان داريد و تصميمات بزرگ را خودتان مي‌گيريد. (8) به دقت مي‌دانيد كه چه چيزي مي‌خواهيد و برنامه‌هاي خود را به صورت سيستماتيك براي رسيدن به هدف خود طرح‌ريزي مي‌كنيد. (9) به احترام، وقار و اقتدار در زندگي دست پيدا مي‌كنيد. (10) دوست داريد با مردم معاشرت كنيد و در فعاليت‌ها و ميهماني‌ها شركت كنيد. (11) شادي را به غم ترجيح مي‌دهيد و شادي خود را با ديگران سهيم مي‌شويد. (12) مذهب و فلسفه موضوعات مورد علاقه شما هستند. (13) دوست داريد زندگي آسوده و راحتي داشته باشيد. (14) به لباس‌ها، جواهرات و عطرهاي گرانبها و تمامي اشياء زيبا در زندگي دست پيدا خواهيد كرد. (15) به طور كلي انسان خوش‌بيني هستيد، ولي در مسائل عشقي شكاك مي‌باشيد و تا زماني كه از رسيدن به موفقيت مطمئن نشده‌ايد قدمي بر نمي‌داريد.
 
تاريخ تولد: 15 اكتبر
شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 6 اكتبر هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:
(1) احترام، وقار و وجهه اهميت زيادي براي شما دارند. (2) مي‌توانيد به دقت در مورد توانايي ديگران قضاوت كنيد. (3) منتظر فرصتي هستيد تا ويژگي‌ها و قابليت‌هاي خود را نشان دهيد. (4) از حافظه‌اي قوي و هوشي سرشار برخوردار هستيد. (5) به راحتي با ديگران همكاري مي‌كنيد؛ دوست نداريد احساسات ديگران را جريحه‌دار كنيد. (6) انسان زيرك و تيزهوشي هستيد. (7) به حل معما و شرط‌بندي علاقه داريد. (8) با اعضاي خانواده و دوستانتان وابستگي‌هاي عاطفي داريد و نسبت به آنها دلسوز مي‌باشيد.
 
تاريخ تولد: 24 اكتبر
شما داراي تمامي خصوصيت‌هاي متولدين 6 اكتبر هستيد. به همين خاطر ابتدا به ويژگي‌هاي مربوط به آنها مراجعه كرده و سپس ويژگي‌هاي خودتان را مطالعه كنيد كه به صورت زير مي‌باشند:
(1) در محافل مهم اجتماعي شركت مي‌كنيد و افراد زيادي براي ملاقات به سوي شما مي‌آيند. (2) از جنس مخالف خود سود مي‌بريد. (3) پس از ازدواج به موفقيت دست پيدا مي‌كنيد؛ معمولاً با شخص ثروتمندي ازدواج مي‌كنيد. (4) در مسائل مالي خوش شانس هستيد و در سوداگري موفق مي‌شويد. (5) كاملاً امور شخصي و امور اجتماعي را از هم مجزا كرده‌ايد. (6) غرور بالايي داريد و بعضي مواقع سعي مي‌كنيد نظر خود را به ديگران تحميل كنيد. (7) به نظم و قانون احترام مي‌گذاريد. (8) علاقه زيادي به آرامش و انزوا داريد، ولي دوستانتان شما را احاطه كرده‌اند. (9) خوشبختي شما در مجاورت آب (مثلاً دريا يا رودخانه) رقم مي‌خورد. (10) دانش لغوي خوبي داريد و در نويسندگي، سخن‌وري يا آموزش فرد موفقي خواهيد بود. (11) دوست داريد سريع تصميم‌گيري كنيد و سريعاً عمل كنيد.
 
ساير عوامل مرتبط با متولدين 6، 15 و 24 اكتبر
مسائل مالي
به سمت پول كشيده نمي شويد و انباشته كردن ثروت هدف اصلي شما در زندگي نمي باشد. تمامي انرژي‌هاي شما در جهت لذت بردن و ارضاي اميالتان متمركز شده‌اند. به همين خاطر ممكن است درآمد خود را براي خريد چيزهاي جذاب تلف كنيد. البته از اينكه پول خود را صرف خريد وسايل هنري گران قيمت مي‌كنيد پشيمان نيستيد، اگرچه ممكن است هيچ سود مالي برايتان به همراه نداشته باشند. به حداقل امكانات زندگي قانع هستيد و به هر حال كاري مي‌كنيد كه هم بعد معنوي و هم بعد عملي زندگي برآورده شوند. بعضي مواقع نيز خوش شانسي به سراغ شما مي‌آيد و ثروت بادآورده نصيبتان مي‌شود.
 
شغل
امروزه، تعداد شغل‌ها به شدت افزايش يافته است و به سختي مي‌توان بهترين شغلي كه مي‌توانيد در آن موفق باشيد را مشخص كرد. به هر حال در اينجا سعي مي‌شود راهنمايي‌هاي كلي به شما داده مي‌شود تا اينكه توانايي‌هاي ذاتي و تمايلات طبيعي خود نسبت به حرفه‌ها و مشاغلي كه مي‌توانيد در آنها موفق باشيد را بشناسيد.
به عنوان بانكدار، قناد، مدير هتل، موسيقيدان، جواهرشناس، معمار يا دكوراتور منزل فرد موفقي مي‌شويد. مي‌توانيد استعداد خود را در زمينه‌هاي ديگري مانند پزشكي، داروسازي و ساخت وسايل آزمايشگاهي به اثبات برسانيد.
به علت هوش بالاي خود و توانايي استدلال به صورت منطقي، وكيل مدافع خوبي مي‌شويد. همچنين مي‌توانيد پست‌هاي پر مسئوليت مثل كنترل كننده حساب‌ها يا مدير عامل يك شركت مالي را عهده‌دار شويد.
 
سلامتي
نكته: بيماري‌هايي كه در اينجا به آنها اشاره شده است، تنها احتمالات هستند؛ نبايد نگران، عصباني و مضطرب شويد. پيشگيري مناسب و مراقبت به موقع باعث مي‌شود همواره سالم و تندرست باشيد.
رويهمرفته انسان سالمي هستيد. با اينحال، مستعد تب‌هاي مسري و آنفلوآنزا مي‌باشيد. گهگاه ممكن است عصبي شويد، ولي عصبي بودن شما از نوع مزمن نيست. احتمال دارد از ناحيه گردن و گوش دچار درد شويد.
 
همسر
بي‌اختيار به سمت كساني (از جنس مخالف) كه بين اين تاريخ‌ها متولد شده‌اند، جذب مي‌شويد (1) 21 آگوست و 20 سپتامبر، (2) 21 دسامبر و 20 ژانويه و (3) 21 آوريل و 20 مه. نسبت به متولدين اين روزها (در هر ماه) نزديكي خاصي داريد: 2، 4، 6، 9، 11، 13، 15، 18، 20، 22، 24، 27، 29 و 31 ام. به همين خاطر به شما توصيه مي‌شود همسر خود را از متولدين تاريخ‌هاي ذكر شده انتخاب كنيد تا اينكه زندگي مشترك همراه با سعادت و شادكامي داشته باشيد.
 
خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك شوهر
(1) زندگي مشترك را دوست داريد و در سنين پايين ازدواج مي‌كنيد. (2) همسري انتخاب مي‌كنيد كه بتوانيد به او افتخار كنيد. (3) وابستگي زيادي به خانه خود داريد و اكثر زمانتان را در آنجا سپري مي‌كنيد. (4) سعي مي‌كنيد ثابت كنيد شوهر خوبي هستيد. (5) محيطي پر اشتياق و شاد در خانه ايجاد مي‌كنيد، ولي به سختي مي‌توانيد نيازهاي اعضاي خانواده را تأمين كنيد؛ اين وضعيت بعضي مواقع باعث بروز سوء تفاهماتي در زندگي مي‌شود. (6) براي خريد لباس‌ها و دكوراسيون منزل ولخرجي مي‌كنيد و بيشترين امكانات رفاهي را در خانه فراهم مي‌كنيد. (7) به صورت خود جوش با بچه‌هايتان هم صحبت مي‌شويد و از همنشيني با آنها لذت مي‌بريد.
 
خصوصيت‌هاي شما به عنوان يك زن
(1) روابط اجتماعي گسترده‌اي داريد و افراد زيادي براي ملاقات به سمت شما مي‌آيند. (2) از سلامتي خوبي برخوردار هستيد و همين مسئله باعث مي‌شود انسان با شخصيتي باشيد. (3) اگرچه ذاتاً انسان مستقلي هستيد، ولي هرگز به طلاق متوسل نمي شويد، بلكه حاضر مي‌شويد بيشتر از لياقت شوهرتان سختي‌هاي زندگي را تحمل كنيد. (4) اگرچه به آداب و رسوم اجتماعي پايبند نيستيد، ولي نجيب و متواضع هستيد. (5) تا آنجا كه ممكن است با شوهرتان همكاري مي‌كنيد. (6) زمان خود را به امور خانه و فعاليت‌هاي اجتماعي تقسيم مي‌كنيد. (7) دوست داريد نظم و ترتيب در خانه برقرار باشد. (8) همسر و مادري مسئول، فداكار و وظيفه شناس به شمار مي‌آييد.
 
گرايش شما نسبت به دوستان
ذاتاً تمايل داريد با متولدين ماه‌هاي ژانويه، آوريل، ژوئيه و اكتبر روابط دوستي برقرار سازيد. به طور مشابه، با متولدين تاريخ‌هاي 2، 3، 4، 6، 9، 11، 12، 13، 15، 18، 20، 21، 22، 24، 27، 29، 30 و 31 ام هر ماه روابط نزديكي خواهيد داشت.
 
روزها و تاريخ‌هاي خوش يمن
روزهاي خوش يمن براي شما دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه و تاريخ‌هاي خوش يمن 2، 3، 6 و 9 ام هستند. به همين خاطر، بايد اين روزها و تاريخ‌ها را براي انجام فعاليت‌هاي مهم برگزينيد تا اينكه بتوانيد در آنها موفق باشيد.
 
شانس شما در بخت آزمايي
مي توانيد بخت خود در مسابقات بخت آزمايي را با خريد بليط‌هايي كه در آنها جمع ارقام يا رقم آخر 2، 3، 6 يا 9 است، امتحان كنيد.
 
رنگ‌هاي خوش يمن
در هنگام فعاليت‌هايي مانند انتخاب لباس يا نقاشي ساختمان سعي كنيد از رنگ‌هاي آبي، سرخ و صورتي استفاده كنيد تا دستيابي به آرامش ذهني و موفقيت در زندگي تضمين شود.
 
جواهرات و سنگ‌هاي خوش يمن
بايد از فيروزه، زمرد، مرواريد و الماس استفاده كنيد تا اينكه به خوشبختي و كاميابي در زندگي دست يابيد.
 
سال‌هاي مهم زندگي شما
سال‌هايي كه مجموع نهايي ارقام آنها (يعني اگر ارقام آنها آنقدر با هم جمع شوند تا به يك عدد تك رقمي برسيم) به 6 ختم شود (براي مثال 6، 15، 24، 33، 42، 51، 60، 69، 78 و غيره) براي شما مهم هستند. به تجربه ثابت شده كه اين سال‌ها برايتان سودمند و پربار هستند. در طول اين سال‌ها در زمينه امتحانات، كسب اموال جديد، ترقي، ازدواج، تولد بچه، مسافرت خارجي، خريد وسيله نقليه جديد و ساير رويدادهاي خوش يمن به موفقيت دست پيدا مي‌كنيد.
 
كيفيت‌هاي مثبت و منفي
كيفيت‌هاي مثبت و منفي شما را مي‌توان به صورت زير خلاصه كرد:
كيفيت‌هاي مثبت
كيفيت‌هاي منفي
شخصيت خوشايند
غير عملي بودن
عشق به هنر
مداخله
دلسوزي
دمدمي مزاج بودن
هارموني
ترسويي
آرامش
شكاكيت
روشمند بودن
نگراني بي‌مورد
چابكي
 
عزت نفس
 
فكر عميق
 

نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت20:13---3 تير 1391
سلام--ممنون ام ازت--لطف کردی--واقعا لذت بردم--از طریق سایت راز 4 فصل با سایتت اشنا شدم--جدا به عینه تو زندگیم دیدم این حرف و حدیث هایی که برا 6اکتبری ها اومده--باز هم تشکر
پاسخ:خواهش میکنم علی آقا :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


ای ستاره ها...ستاره ها...ستاره ها...! ای ستاره ها چه شد که او مرا نخواست؟ رفته است و مهرش از دلم نمیرود ای ستاره ها دیار عاشقان کجاست...؟ فقط برای دل خودم...فقط برای دل خودم مینویسم همین به وبلاگ من خوش اومدین.امیدوارم از مطالب خوشتون بیاد.فقط بی زحمت نظر یادتون نره.مرسی
پيوندها

 

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  اول منو با عنوان the stars are nice و آدرس sunface.LoxBlog.ir بلینکید بعد مشخصات لینک خودتونو این پایین بنویسید. در صورت وجود لینک من توی سایت شما لینکتون به طور خودکار توی سایت من قرار میگیره.با تشکر





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس